Łączony program zachowawczo-chirurgiczny dla wybranych przypadków otyłości ogromnej

Autorskie programy leczenia otyłości

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w leczeniu tego schorzenia. Leczymy chorych z różnymi stadiami otyłości włącznie z otyłością ogromną. Leczenie poprzedzone jest dokładną diagnostyką w zakresie skutków i przyczyn otyłości. W klinice opracowaliśmy następujące autorskie programy lecznicze:

• Otyłości prostej i niedużego stopnia (I i II stopień)
  • Otyłość średniej i ogromnej
  • Otyłości skojarzonej z cukrzycą typu 2
  • Otyłości skojarzonej z cukrzycą leczoną insuliną
  • Otyłości skojarzonej z innymi chorobami towarzyszącymi (hyperlipidemia, choroba niedokrwienna serca, nadciśnienie i dna moczanowa).

Skuteczność naszych metod terapeutycznych potwierdzają wyniki opublikowane w wielu naukowych czasopismach medycznych.
Program leczniczy obejmuje następujące główne elementy.

• Leczenie dietetyczne
  • Leczenie wysiłkiem fizycznym
  • Leczenie balneofizykalne
  • Leczenie farmakologiczne
  • Konsultacje psychologiczne
  • Edukację zdrowotna

Aby uzyskać zadowalające wyniki leczenia zalecamy dwudziestojednodniowy pobyt w klinice.
Nasze leczenie nie ogranicza się jedynie do leczenia w szpitalu. Po zakończeniu pobytu w klinice większość pacjentów jest zakwalifikowana do długofalowego programu leczniczego.
Naszą ofertę kierujemy do wszystkich pacjentów otyłych. W przypadkach nieskuteczności leczenia zachowawczego możliwe jest wykonanie zabiegu operacyjnego przy współpracy z Kliniką Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej Akademii Medycznej w Bydgoszczy.

Zapraszamy Państwa do leczenie w klinice.